Merhaba kızlar ben 14 üncü haftadayım ve 10 uncu hafta gibi geldi bu başıma hemen doktoruma yazdım korkulacak bir şeyin olmadığını belirtti, adet döneminde normalde çatlaması herkese yumurtalarınızın çatlaması ve bulanık kahverengi şeklinde akıntıya dönüşmesi olabilirmiş veya bebeğin büyümesi sonucu kanallarda oluşan ufak damar çatlaklarının sonucu olabileceğini söyledi önemli olanın rengin kırmızıya kan şeklini almamasıymış. Ben bu şekilde bir bilgi aldım içinizi ferah tutun. Tabi şiddetlenmesi halinde mutlaka doktora gidin