akgunbirsen Selinn1818 acilden hemen giriş yapın. Allah korusun düşük tehlikesi falan ise anında müdahale edilebilir
hanimhanimcik Selinn1818 yerleşme kanaması olabilir ama çok az oluyor öyle çok kan gelmez yinede acile gidin
Hafissee aysegulgeldi8 belki yerleşme kanaması değildir belki önemli bişeydir yanlış yönledirme yapmayın
Selinn1818 Gittim doktora 4 ya da 5 haftalıkken olur yerleşme kanaması dedi sizin 8 hafta olucak neredeyse dedi
MelisDeniz Selinn1818 benim de 7+6 kuzum kalp atısı göremedim ve koyu renkte kahverengi pembe arasi kanamam devam ediyor doktor progestan vermisti bir kutu bitti ikinciye basladım. Pazartesi de kalp icin tekrar bakıcak son kez dedi. İnsallah her sey yolundadır sen kalp atısı duydun mu?
Selinn1818 Evet canım kalp atışını duydum şimdi aynı ilacı bana verdi vajinadan al dedi, seninde inşallah bebeğin sağlıklıdır kalp atışını duyarsın inşallah