Ascimi Herkese merhabalar arkadaşlar, 39+1 olduk göbek bölgemde şiddetli ağrı hissediyorum bu şekilde olan var mı, sizce neden olabilir?
eaktr Ascimi dün akşam bi anda başladı benimde vardı mide ve göbek arasında sonra sırtıma vurdu çok fazla. Nst bağladılar normal çıktı her şey. Üşütme diye düşünüyorum bugün iyiyim 🤷🏼♀️ 37+3 üm. İsterseniz bi nst ile baktırın🙏🏻