CansuBb canoldunbebegim Ay inşallah sağ salim yırtıksız pırtıksız doğururuz 😄 Bugün mesela dünkü sancı yok, muhtemelen bebeğin toplanması ya da popoyu göbek kısmına dayamasıyla alakalı diye düşünüyorum ama öyle zamanlar oluyor ki aha koptu heralde diyorum 😅 Çok teşekkür ederim yorumunuz için, sağlıkla alın kucağınıza bebişinizi 😊
canoldunbebegim CansuBb inşallah doğurunca rahatlayacağız, amin canım inşallah sende sağlıcakla al kucağına 😇❤️
CansuBb BabyYoda Peki çökük vs birşey oluyor mu orada 🧐 Yoksa deri kendisini toparlayıp yeniliyor mu? Böyle bir ihtimal söz konusuysa ona da kendimi paikolojik olarak hazırlayayım bari 😅
BabyYoda CansuBb Yanık izi gibi ufak bir iz kalıyor çöküklük şimdilik göremedim karnım inince anlarım 😌
Elif0712 CansuBb evet cnm bnmde vardi ilk gebelikte enfekte oldu hatta cikardim kremle falan gecti son zamanlrda cok geriliyor orasi bnmki kapandi ilk gebelikten snra izi duruyor biraz keske deldirmeseydim dusunemedim
CansuBb Elif0712 Çok geçmiş olsun canım 🙏🏽 Ya aslında ben çok seviyorum, ilk hamileliğimden sonra da kullandım hoşuma gidiyor yani, ama bu hamileliğimde çok ağrısını sızısını çektim, umarım kazasız belasız doğuma kadar dayanabilirim 🙏🏽😊
gozde3592 CansuBb merhaba şu an bende gebeyim göbeğimde 10 yıllık bir piercingi deliğim bendede mevcut 24 haftalığım göbek deliğim dışına çıkmış nedendir anlamadım onu da doktorum birşey olmadığını söylüyor ama piercing deliğimde sıkıntı yok gibi şu an
CansuBb gozde3592 Canım göbek deliğinin dışına çıkması hamilelikte çok normal, çevremde de çok gördüm ama doğumdan sonra düzeliyor o merak etme 😊 Umarım ilerleyen haftalarda da piercing deliği sıkıntısı yaşamazsın, çok dellendiriyor insanı 😅Çok teşekkür ederim 🙏🏽
Ebcal CansuBb benim bi sorun çıkmadı sadece baya gerildi çizgi halini aldı 38. Haftam 😊 sadece başlarda daha karnım büyümemişken bi takıyodum bi çıkarıyodum ondan biraz yara olmuştu rengi biraz koyu kaldı oranın o yara olduktan sonra
CansuBb Ebcal Oh çok şükür, umarım ben de kazasız belasız o zamanlarımı görebilirim, ilk hamileliğimde hiç endişe etmemiştim ama bu sefer korkutuyor 😅 Teşekkür ederim 💐
Kelebek14 CansuBb bende 3 yildir vardi hamileleligimin 8. ayinda cikardim bi sorun yasamadim simdilik doguma 20 gun kaldi sadece umarim kapanmamistir diyorum
CansuBb Kelebek14 Kapanmıyorlar o konuda emin olabilirsin :) Benim 5-6 ay takmadığım zamanlar oldu ilk hamileliğimde, doğumdan sonra biraz zorlamıştım sadece ama kapanmamıştı 😊