Bana 20 cıkar dedi 41 cıktı 12 si 5. Güne kadar yaşadı embriyo olarak ıkısı transfer yapıldı suan 32 haftalık ikiz gebeyim herkesın vücudu farklıdır altında yatan sorunları yaşı hersey etkiler bizde eşimde sperm sayısı iyi ama ileri haraketi düşüktü ondan cocuk olmuyordu aşılama yaptırdık o da olmadı tüp bebekle oldu sukur darısı da size olsun hayırlısıyla