Kızlar selma bu hafta 36+6 doktor kontrolune geldim nst de sancılarm düzenli yani yok gibydi doktor sezeryan için gün istediğimde 21 agustosa gün verdi. O zaman da 39+0 haftalık oluyorum normalmi bu haftada sezeryan? Acaba kaç kilo doğar suan 3 kilo 2 haftada 500 gr aldırabilsem keşke kilosu az çıkar ise doktor bekleriz dedi sancıların gelene kadar almayız doğuma dedi bi an önce kavusmak istiyorum oğluma. Sizin doğumlar kaç haftalıkken oldu?