Bursa Mustafakemalpaşa devlet Hastanesi’ne gidiyorum geçen hafta doktorumun istifa ettiğini öğrendim çokta ısınmıştm bı anda şok oldum sonra diğer doktora geçtim. Bugün kontrole gittim 37+1im nst de bişe çıkmadı bı sıkıntım yok Allah’a şükür. Doktor ayın 18ine (38+6) ya sezaryen günü verdi onumzdeki hafta burda olmayacağım ani birşey olursa Bursa’ya git bı aksilik olmazsa 16sinda gel anestezi uzmanına göndereyim kan vs tahlillerini yapalım dedi içime bı sıkıntı düştü inşallah o tarihe kadar bir sorun olmaz :( varmı benim gibi böyle belirsizlik içinde olan