Mervesim canım korkutmak istemem ama ilk doğumumda çok zorlandım acısı agrısı mahvoldum o acıyı içimden. Atamıyorum hala ama şimdi 2. Gebeligim 2 ay var Doğumuma tabi herkes bir olmaz ama herşeyin ilki zor diyebilirim ama ayağa kalkınca rahatlıyorsun biraz da olsa 😒