Dilarasutoprak41 Kızlar moralim çok bozuk çamaşır makinemi 2.el almıştık kızımın çamaşırlarını yıkadım birde ne göriyim pembe beyaz kıyafetler mavi lekeli çıkmış 🥺🥺 yeni çamaşır makinesi alıcam önerileriniz nelerdir 🥺🥺😭
seleno Dilarasutoprak41 kullandığınız deterjandan da kaynaklı olabilir açıkçası hangi marka kullanıyorsunuz?
Dilarasutoprak41 Belacivciv yok ilk defa kullanmadım canım bu aralar su akıtma sıkıntısı vardı şimdide böyle oldu 🥺
2626262782ayse Dilarasutoprak41 canım sen. Deterjan koymadan bir daha yıka o deterjan atığı muhtemelen makina da Arçelik tek geçerim. Her şeyim Arçelik on numara bi kere al emin ol pişman olmazsın
Dilarasutoprak41 2626262782ayse denicem canım inşallah bişey olmaz bebişin doğmasına az kaldı masrafa girmek istemiyorum 😔
seleno Dilarasutoprak41 bebeğin için deterjan olarak granül sabun kullanabilirsin bebek kıyafetlerinin renklerine birşey yapmıyor
ElifBademmm Dilarasutoprak41 beyaz eşya elektronik şans meselesi. Bana göre bosch üstüne tanımam ama başkasına göre arçeliktir mesela. İçine ne siniyorsa onu almalısın.
Denizcyc Samsung profilo ve siemens kullanıyorum çok memnunum. Ama bazen her markanın her modeli güzel olmuyor. Mesela bosch genelde beğeniliyor ama arkadaşım bulaşık makinesini almıştı ıslak bırakıyordu. Annem de çamaşır makinesini beğenmedi ama bence iyi.
Deletedmom_33 Dilarasutoprak41 makineden ziyade solan bir kıyafetten dolayı olabilir mi ? Çok pahalı aramiyorsaniz ben Vestel kullanıyorum herhangi bir sorun olmadı şuana kadar