Rana-10 benimde aynı şekilde ama sol gögsümün altında çok agrı yapıyodu doktor kontrolünde sordum bebekle birlikte rahimde büyüdüğü için baskı yapıyor dedi. Magnezyum verdi kramplara agrılarına iyi gelir rahatlatır dedi ama tamamen geçmiyo benim agrım