Kızlar merhaba.. Kendimce pozitif bir doğum hikayesi. Ama hüzünlü kısımları var. Etkilenecekler okumasın rica ediyorum.. Cumartesi günü yolda yürürken biranda suyum geldi. Eve gelip hemen su mu değil mi diye baktım emin olamadım. Karnımda bir küçülme sertleşme hissettiğim için hemen hastaneye gittim. Suyumun sınırda olduğunu ama açıklık olmadığını söylediler. Bende tam emin değildim su mu yoksa idrar mı diye.. Ped gibi birşey verdiler içinde test koyup yarın tekrar gelin dediler. Yarın yani pazar günü uyandığımda bebek iyice aşağı da top gibi kalmış olduğunu görünce çok tedirgin oldum hemen hastaneye uçtuk. Nstye aldılar açılmama baktılar 2cm açılma varmış. O ara doktorumu bekliyorduk sabah 10 gibi gittim 12 buçukta doktorum geldi oda açılmama baktı suyumun bittiğini ve 5 cm açıklık olduğunu yatış yapılıcak dedi bana.. o ara tutamadım kendimi ağladım çünkü daha 34 haftalık ve kilosu 2200grmdı. Doktorum durduramayacağını söyledi çünkü sıfır su kalmamış hiç.. Neyse yatış yapıldı o ara suni sancı verildi. Bebek minik olduğu için sancı işlemiyordu.. sancıyı 200e çıkardılar o ara duş aldım hastanede. Sıcak suyu karnıma belime tuttum o ara sancılar hafif hafif başlamıştı. Duştan sonra yürümek istedim koridorun Bi başında diğer başına doğru iki defa yürüdüm. Ve muayene olmam gerektiği söylendi. Baktılar 7cm olmuş dediler o ara hemşire daha odadan çıkmadan bağırdım geliyor baskı hissediyorum diye.. Hemen beni doğumhaneye aldılar ve minik kuşum sağlıkla doğdu.. Bugün 5 gün oldu. Hala küvezde tabiki. Sonra dan öğrendim ki bendeki idrar yolu enfeksiyonu yüzünden erken doğum olmuş ve bebeğin ciğerlerine sepmiş. Bu yüzden antibiyotik başlamışlar. Şuan daha da iyiye gidiyor durumu.. İnşallah yakın zaman da da çıkıcazz hastaneden. Şimdilik sadece süt sağıp götürüyorum ve günde bir kez 5 dk görebiliyorum. En önemli olarak söylemek istediğim idrar yolu enfeksiyonunu gözünüzde hafifletmeyin kızlar böyle bir durum varsa muhakkak tedavi olun. Ben bilmiyordum tabiki ama başınıza gelirse muhakkak önemseyin.