merabalar kızlar kafam cok karıştı sizede anlatmak istedim 😊 3 yaşında cok güzel bir kızım var 2. gebeliğim 16 haftada erkek dedi bende 1 tane atlet bir muslin battamiye aldim bu gün 18 haftalikdi riskli gebelik olduğu icin 2-3 haftada bir gidiyorum bu günde kız bacak arasi bos ama dolu gibide ama yok yok kız dedi bizde çok şükür hic fark etmez ama netlesse ona göre ufak ufak hazirlik yaparız dedim doktorumda biraz daha bekleyin eminim ama yanılma payi var dedi yani 18 haftalık gebelikde cinsiyet yanilmasi olur mu aklima takildi sadece sormak istedim ?😊😂 bu arada kızımla eşim kız istiyor ismine bile karar verdiler ben erkek ama herseyden onemlisi sağlık tabi 😊