deletedmom6295 arkadaşlar bir süredir aklıma takılan bir konu var. Geçen sene gebe arkadaşlarıma devlet 24 L süt hediyesi vermişti sağlık ocağındaki gebe eğitiminin hemen ardından. bu dönemsel bir uygulama mı yoksa her gebeye yapılan bir sosyal yardım mı? Faydalanan var mı?
Deniz2961 deletedmom6295 cnm 28 haftdym bana da sosyal hizmetlerden mesaj geldi gelıp sut kartınızı alın dıye
deletedmom6295 Zeynepnacar evet 1 L lik 24 paket şeklinde almışlardı geçen sene ama bana ve diğer gebe arkadaşlarıma herhangi bir bilgilendirme yapılmadı bu yıl
Zeynepnacar deletedmom6295 benim bu pazar ve haftaya Pazar gebelik eğitimim var. Eğitim bittiğinde verirlerse yazarım inşallah canım
deletedmom6295 Esesli ben de arkadaşımdan bilmesem haberim olmayacak ama bu geçen sene bir sefer yapılan birşey miydi yoksa her gebeye mi yapılıyor bundan emin değilim. Burada tecrübeli hamişler vardır diye yazmak aklıma geldi. Hep beraber bilgileniriz☺️
Esesli deletedmom6295 sağlık ocağımızdan memnunum çok ilgili. Benden iyi yapıyorlar takibimi sürekli mesaj atıp hatırlatırlar ama bundan bahsetmediler