Meleknkkk hiç üzülme , 3 kez aşılama 2 kez tüp bebek tedavisi oldum ( aşılamasız klomen tedavisini saymıyorum bile ) 5 tane dusuk yasadım , ama hicbirsey beni yıldırmadı agladıgım zamanlarda oldu elbet ama hep ertesi gun gucumu toplayıp yeniden basladım. Sana tavsiyem yılma güclü ol ve dua et hayrı dile , nasip ne zamansa o zaman gelip buluyor seni, Rabbim tez ve hayırlı zamanda doldursun kucağını 🌸🤲🏼