Saripapatyam1 bende 31.haftadayim . Sabah dışarıda biraz yürüdüm eve geldim baktım kahverengi leke değmiş.Ama gitmedim .çünkü ondan sonra gelmedi leke. Benim bazen yürürken lekelenmelerim oluyor doktorum koyu renk olmadıkça korkma demişti. Ama senin ilk defa böyle oluyorsa acile git bir baktır. Bide suyun fazlaymis bence gitmelisin