Edbanne GlerSelukErkenez Osmaniye’de 6yıl önce bulundum. Oğlum orada doğdu, Mehmet Temel’di doktorumuz. Şimdi devam ediyor mu bilmiyorum. Çok ilgili bir doktordu.
NeslihanAsel Edbanne Mehmet temele bende ilk 16 hafta gittim iyi bir doktordu ama bütün hastalarını yarı yolda bıraktı milletvekilliğine adaylığını koydu hastahaneden istifa etti bizi telefonla arayıp söylediler
Edbanne NeslihanAsel Aaa 😳 çok şaşırdım. Aday olduğunu biliyordum ama tavrına şaşırdım. Çok ilgiliydi. Yeni doktor bulabildiniZ mi bari? Tamam yazmışsınız öncesinde, şimdi gördüm 😊
GlerSelukErkenez NeslihanAsel evet bende aynı yarı yolda birakilanlardanim mehmet temelden sonra suan özcan doganay a gidiyorum
Aysegull Bende kadirliliyim.Osmaniyede mehmet temel yaptırdı doğumumu 3 ay oldu😊şuan yeniden göreve başlamış sanırım
NeslihanAsel Melikefurkan 10 hafta var aramızda MaşAllah Allahım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin ☺️