Ceylanikra ya bizim eşim dün gidip aldı sonuçları 16 demişlerdi ama manasını falan içiyorsa durumu iyiyse yatışa gerek yok demiş doktor bugün baktım daha da sararmiş çokta haldizdi hemen hastaneye götürdüm hastanede ben kilo da verdiğini söyleyince hemen yatış verdiler 2 gün bizde kalacak dedi doktor ama normalde doktorun dediği gibi mi bilemedim