Ben de doğduğumda sarılığım geçmemiş, kilo kaybı yaşamışım. Hatta bana doktor yaşamaz bile demiş. Hastaneden eve gelmek istemiş bizimkiler sonradan toparlamışım, şimdi kendim doğuracağım. :) İçinizi ferah tutun, bebeğinizin gücüne inanın, siz iyi olursanız o da iyi olur.