Gizemis ben sabah 5 te doğum yaptım 1 gecede hastanede kaldım eşimle ikimiz yalnızdık ben anestezi etkisindeyim diye afedersiniz mal gibiydim eşim altını açıyordu sağolsun oğlum bezi açılır açılmaz işeyince 2 takım öyle gitti 3.cüyle eve gittik onuda hastane kokusu tozu sindi diye hemen değiştirdiydik 5 tane tam ideal oldu bizim için hem hastane hem evde kullanmalık genel olarakta patikli alt, alttan çıtçıtlı body ve tulum kullandık 40 ından sonra palazlanıyorlar zaten ondan sonra normal takımlara geçtik 3-6 ay olarak