İlk bebeğimde gebelik tiroidim vardı. Şu anli hamileliğimde ilk üç ay 1.8 lerdeyken iki gün önce yaptırdığım teste tsh 2,58 çıkmış. Doktor ilaç önermedi ama ben kararsız kaldım. Başka bir doktora danışsam mı? Sizde doktorlarınız ilaç önermiş miydi bu değer aralığına?