mom- Lavaboya gittiğimde iç çamaşırım ıslak oluyor hep suçlayandır diyorum ama öncedende sıcaklık olurdu hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştım doktora geçen salı gittim suyumun iyi olduğunu söyledi bunu yaşayan var mı başka
elisss_61 mom- turnusol kağıdı koyabilirsiniz 24 saat duruyor sanırım ped gibi bişey eczanelerde satılıyor onlar daha doğru kullanma talimatı verir size renk değişimine göre amniyon sıvısı olup olmadığını anlayabilirsiniz
mom- elisss_61 onu biliyorum turnusol kağıdını bulabilme imkanım yok şu an inşallah öyle bir şey yoktur 😔
Yasemin_83 Bende bi kaç haftaydır aynı durumdayım çamaşırım sürekli ıslanıyor ama daha çok bacak kısımları olduğu için terden olduğunu düşündüm ve artık hafta da 1 kontrole gidiyorum suyu iyi deniliyor demek ki sıcaktan