Busra058 Arkadaşlar 22 haftalık gebeyim ve nezle olduğum içinde öksürüğüm var . Zencefil bal yapsam bi zararı olurmu bilen kullanan varmı bir yardımcı olurmusunuz yada ne yapabilirim öksürüğümün geçmesi için ?
Elifff25 Busra058 bende burada bekleyeyim 😢😢 geçmiş olsun bende nane limon ballı limonlu su yapıp içiyorum
Mavi34 Busra058 zencefil çok abartmadan günde bir bardak zencefil çayı içebilirsin demişti doktor. Öksürük için pekmez de.iyi süre karıştırıp içebilirsin geçmiş olsun
Busra058 Çok tesekkür ediyorum herkese birde alerjik astım hastası olduğum için ne yapacağımı şasırdım