minikoglumm Kızlar ya bacak ağrısı bel ağrısı doğum belirtisi midir yani yasayan oldu mu hiç arada bir soldan şancı giriyor kendimi çok bitkin hissediyorum 39+3 olacagım bu akşam pztesi günü bakıldı 1 parmak yazmıştı doktor kağıdı açılmayı
Gururunannesi minikoglumm 37+2 olduk bizde. Az önce gittim nst de şiddetli sancı çıktı. Ama 1 cm açılmam var. Eve geldim bnde 😟😞ve post açtım bnde kimse bakmadi 😞oysaki ne gereksiz postlara fikir dua yardım yağıyor
Meleekdincc minikoglumm benimde aynı oldu az önce 40+2 haftadayım belime doğru bir ağrı vurdu inşallah doğum sancısıdir
minikoglumm Gururunannesi bende 37 den 38 lere 1 cm le gezdim canım bebek sıkıştıkça baskı oldukça asıl şeyler başlıyor ben 37 de çıkan sancıyla doğururdum mesela ama bebek o şeye uygun değildi
Meleekdincc minikoglumm İnşallah sağ salim gelsinlerde böyle beklemekte zormus ha doğurdum ha dogurcam derken insan stres oluyor ister istemez