Merhaba kızlar , ben 25 haftalık hamileyim . Yaklaşık 3 gün önce uzun bir yola çıkmak sorunda kaldım 5 saat gidiş 5 saat geliş ve birde gittiğim yerde ayaktaydım uzun süre , o günden beri çok az dahi yürüsem karnım asagıya baskı yapıyor ağrıtıyor sanki düşecekmiş gibi bu da biraz da olsa yürümeme engel oluyor , bebeğin hareketlerinde bir sorun yok başka agrım da yok acaba böyle olanlar var mı aranızda , az önce dışarıya çıktım 30 dk olmadan geri döndüm 🤦🏼♀️ Ve karnım da ara ara sertleşiyor, doktor randevuma 10 gün var daha