Kızlar kendimce liste yaptım. Eksiğimi fazlamı yazar mısınız? Ekim sonu Kasım başı gibi doğum yapacağım muhtemelen. Kış bebekleri olacaklar inşallah 🥰
Sizce ilk alışverişte 3-6 ay kıyafetler almama gerek var mı?
2 tane hastane çıkışı 11′li 0-3 ay
2 tane hastane çıkışı 4′lü 0-3 ay
2 tane hastane çıkışı 4′lü premature takim
2 tane hastane çıkışı 3′ lü 0-3 ay
12 tane kısa kollu zıbın 0-3 ay
6 tane uzun kollu zıbın 0-3 ay
4 tane patikli penye alt 0-3 ay
4 çift eldiven
4 penye şapka
8 çift çorap 0-3 ay
10 ağız mendili
4 penye önlük
2 tane nohut battaniye
4 müslin battaniye
2 tane kalın battaniye
Emzirme mendili
Puset örtü ve alt açma
Bebek detarjanı
Yenidoğan bezi
Islak mendil
Pişik önleyici Krem
Küvet seti
Şampuan
Banyo köpüğü
Nemlendirici
Tırnak makası
Bornoz (başlıklı havlu)
Ateş ölçer
Burun temizliyeci
Emzik-kutusu
Biberon- yıkama fırçası-detarjan
Ana kucağı/oto koltuğu/puset
Bebek arabası
Anne Bebek çantası
Park yatak
Reflü yatağı
Emzirme önlüğü
Emzirme sütyeni
Lohusa kilodu
Pijama takımı
Depent hasta bezi
Göğüs pompası
Göğüs ucu kremi
Anne sütü poşeti