Arkadaşlar bebeğim 25 günluk şuanda yoğun bakımda hortumla besleniyor doktor biberonla vermeyi de denedi çok fazla yutamiyor tekrardan hortuma geçtiler var mı aranızda bu durumu yaşayan? Memeyi alan bebekleriniz doktor alışır zamanla dedi ama bilmiyorum. Prematüre emzigi önerdiler kullanıp faydasını goren var mı