Ayceycev 20den sonrasi cok hızlı geçti ama bu son günler hiç geçmeyecek gibi, cok sabırsızlanıyorum 😬 bir de doğsa da endişe etmekten kurtulsam istiyorum. Sizler de durum nasıl
eymenarasinannesi Ayceycev bu sadece bendemi oluyo bilmiyorum kendimi artık taşıyamıyorum gögüslerimin ağırlığı bebeğim yattığım yerde bile rahat değilim çok yoruldum yoruldum diyerek ağlamak istiyorum 😢 böyle düşündükçe şükürsüzlük ettiğimi düşünüp sağlığımız yerinde olduğu için şükrederek toparlanıyorum karmarkarışık duygular içindeyim yani 🥲
Umbilik Son 31. 38-39larda doğuranları duydukça seviniyorum 1 ay beklemem belki diye. Çünkü her gün bir hafta uzunluğunda gelmeye başladı artık.
Ayceycev eymenarasinannesi ya sıcaklara denk geldik ben de ağlıyorum artik sıcaktan ve benim de gobegim goguslerim kocaman oldu yururken merdiven inerken falan zorlaniyorum yani