Ayca0909 benim bebeğim 3400 51 cm doğdu 1 no gayet iyi geldi 2 no da almistim indirimden. 2 no göbek bağını kapatıyor bezin boyu uzun olduğu için halbuki göbek bağı bezin üstünde kalmalı. Esasen 1 no ile 2 no pek farklı değil göbek bağı düşene kadar 1 no sonra 2 no kullanılabilir. Göbek bağı da ortalama 1 haftada düşüyor. Günde 8 bez degisimi olsa 60-70 bez yeterli bence