Merhaba eşim ile yumurtlama gününü değerlendirdik 24 Temmuzdu ,yaklaşık 1 haftadır adet sancısı çekiyorum şiddetli bir bel ağrısı ve halsizlik adetime de 1 hafta var şu anda ve adet sancısı gibi sancı da çekiyorum bu belirttiler çok olunca test yaptım ve silik çizgi çıktı daha sonrasında da akşam kan verdik beta hcg 34.46 çıktı sizce bebis var mıdır ne yapmam gerekiyor nasıl bi yol izlemeliyim biraz tedirginim kasıklarım çok ağrıyor çünkü şişkinlik deseniz aşırı derece de var dualarınıza ihtiyacım var 🤲🏻🤲🏻