Son zamanalrda güzelce dinlendiyse ödemin inmiş de olabilir. Geçen hafta karnım 2 katıydı biirden şişmişti sanki. 14 saatlik 3 yolculık yapınca ilki itibariyle ayak ödemlerimlw birlikte karnım da şişmiş. Geldikten sonra ilk hafta sonu iznimde gün boyu uyudum ödemim de gitti karnım da yarıya indi resmen