ikincim253 https://resimyukle.io/r/xrK6nphTiL https://resimyukle.io/r/HGcxyhOfqj Doktorumuz 13+4 de erkek dedi şimdi 16+5 kız ama hala kafam karışık sizce ne bilenler yorum yapabilir mi 🥰😄 @Gulsen4224 _
Iremguler ikincim253 hemen hemen ayni haftalarda ayni sey basima geldi. Detaylı ultrasonu bekliyorum yapacak baska birsey yok
[silindi] ikincim253 aynı durumdayız 19. Haftadayıım geçen hafta kız demişti bende kalktım eşime süpriz filan yaptım videolar çekildi bu hafta erkek dedi 😅 ayrıntılıyı beklicem Ben cinsiyetten anlamıyorum ama @Gulsen4224 güzel yorumlar yapıyor
Sedef1303 ikincim253 o kadar çok böyle hikayeler duyup okuyorum ki, 14. haftamda yüzde 90 kız dedi. Çok istememe rağmen elim bir şey almaya gitmiyor ya değişirse diye 😥
ikincim253 [silindi] benim de bir kızım var hali ile Buda erkek olunca sevindik 😂 herkese de söyledim yani 😄
[silindi] ikincim253 benim ilk bebeğim kızda erkekte olsa farketmiyor 😂 işte bu belirsizlik kötü bende kızı herkese söyledim bir hafta geçti şimdi erkek mi diyeyim dalga geçer gibi bilemedim😬
ikincim253 Sedef1303 almayın bence de daha çok erken 😂 bende çok yanılma hikayeleri okudum başıma geldi 😂
Sans16 Cok erken haftalar çünkü cinsiyetin değişmeside normal detaylı ultrasyonu yada 20. Haftayı bekleyin