Deniz59 Kızlar öğlende eti çıkardım çözdürdüm dolabın alt gözüne koydum bidaha buzluya atıp dondursam sonra yesek bişey olur mu yapasım gelmedi yemek
Zzeynep1 Deniz59 sakın sakın buzluktan çıkan hiç birşeyi tekrar dondurma bozulur etde bakteri topluyor
Akrepbebek Deniz59 tekrar dondurma çok tehlikeli. Ama bugün yapmayacaksan dolaba at yarın pisirirsin. Buzluk değil dolaba at.
Sicakcikolataa Deniz59 o şekilde birdaha dondurucuya konulmaz canm çorba falan yap içersiniz hem sağlıklı 😊
Kayraninannnesi Deniz59 valla 2 yıldır evliyim sürekli yapıyorum bu şekilde çok şükür birşey olmadı bugüne kadar
Belacivciv Deniz59 Çözdürülen etler tekrar dondurulmaz, tehlikeli. Bence kullanın öyle dolaba atın daha sağlıklı
Belacivciv Deniz59 Havalar çok sıcak olduğu için sıkıntı yaratabilir. Buzluktan dolaba koyup o şekilde çözdürseydiniz sıkıntı olmazdı aslında ama siz kullanın nolur nolmaz
mrveknblt Deniz59 haşlayıp dolaba öyle koyabilirsiniz annem öyle dedi 😂 ama haşladıktan sonra da çok günlerce bekletmeyin dolapta