Bebegim 35 haftalik dogdu ve kuvezde yatti. Kuvezde yattigi zamanda sariligi cogalmis ve isik tedavisi almis ordan çıktıktan sonra surekli gozetim altindayiz her hafta gidiyoruz dustu mu diye 12 ye kadar dusmus fakat 20 gunluk olduk hala gecmedi nasil gecirebilirim surekli emziriyorum ama bunun disinda ne yapabilirim