23+4 haftalığım baş ağrısı mide bulantım halsizliğim var. 1 haftada 2-3 kilo ödem yaptım ayaklarım şiş göz altlarım çökmüş durumda. Aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba tansiyonum mu yüksek? Doktoruma yazdım ama henüz bi cevap alamadım çok merak ediyorum