Birglbiray cok şükür bır sıkıntı yok suan bıldıgım kadarıyla kapalı kutu ıste ınsan ıcerdekı ne durumda merak dıyır ıster istemez canm teşekkür ederım rahatlatın ıcımı bende ılk hamılelıgımde doktor son aya kadar da hep ayda bır cagırırdı ondan da pek sıkıntı yapmadım 20 gunde uzun bır sure ama gıtsem haftaya arrık gün verır her halde sezaryen doğum ıcın