Kızlar çok net soracağım çünkü herkes başka bir şey diyor, eğer hamile değilsem bir sonra ki ay bana ve bu konuda kafası karışık herkese yardımcı olacak bu bilgiler.gerçekten bir iki tane değil ovulasyon testinde tecrübeli arkadaşlarım bilgi verirse sevinirim 😊
şimdi test pik yapıyor t C den koyu yada aynı oluyor bu kiminle bir gün kiminle 2-3-4 gün sürüyor,sonra t silikleşiyor ve çatlama diyoruz. Peki biz bir sonra ki adet yumurtlamadan sonra 14. gün gelir ya hangisinden sayacağız?pikin ilk günü mü son günü mü çatlama günü mü??
Önemli çünkü test yapıyoruz o arada ki bir günde bile fark ediyor pozitif negatif, herkes adet gecikmesini bekleyemiyor maalesef 😄