iki_can evet doğum yakın çünkü sancılar düzenli ve pikler var yani düzenli aralıklar ile 100 e dayanan sancılarınız var. Önemli olan pikler çünkü doğumun tam olabilmesi için sancıların pik olması yani 100 e dayanması hatta geçmesi gerekir. Benimde ilk doğumumda sancılarım bu şekildeydi. Gerçi sonrasında nst de 140 ları gördü bu gözler🙈