Kubra3535 Kan testinde enfeksiyon var dedi doktorum vajinal kültür yaptırdık flora bakteri üredi yazıyor pazartesi gidicem ama meraklardayıö yasayan var mı internetten baktım yararlı bakteriymiş ama bilemedim🤔