Cbusra93 Kızlar hastane de gecelik mi giyeceksiniz pijama mı? Doğumum Eylül sonu olacak.Kimi diyor pijama kimi diyor gecelik rahat olur.Doğum yapmış anneler sizler ne giydiniz de rahat ettiniz
NurBusee Cbusra93 ikiside gerekli bence ben doğumdan sonra odaya geldiğimde gecelik gitmiştim çünkü hemşireler kontrole geliyor bakması daha kolay ve rahat oluyor sezeryan olduğum için 2. Günü pijama giymistim
Denizyildizii Cbusra93 gecelik rahat oluyor ped değiştirmeniz gerekecek sürekli hemşire muayene edecek. Her seferinde altı indir topla zor olabilir
teletabi Cbusra93 ben doğuma giderken gecelik elbise giydim. Doğumdan çıkınca alt üst pijama takımı giydim kanamanız oluyo sonuç olarak ve rahat etmek açısından pijama daha iyi oluyor. Birde doğumdan sonra üşüyorsunuz çünkü doğumhaneler biraz soğuk oluyor
BeyRah teletabi doğumda kirlenmiyor mu acaba gecelik, kan vs olmadı mı hiç. Doğum için önlük falan giydirilmiyor mu? Hiç bilmiyorum da kusura bakmayın ☺️
btuban Cbusra93 ikiside ihtiyaç olabilir, sezeryan olan arkadaşım dikişlerden dolayı elbise kesinlikle diyor yada alttan muayene ediliyor normal için wc vs daha rahat elbise diyorlar. Birde üşüme durumu için alt üst alın diyorlar
teletabi Cbusra93 hemşireler kontrole geliyorlar ama bi doğum sonrası birde hastaneden taburcu olurken kontrol ediyolar alttan öyle zırt pırt gelip alttan muayene etmiyolar doğumdan sonra
teletabi Cbusra93 yani benim dediğim gibi oldu doğumdan sonra geldiler baktılar. Birde ertesi gün taburcu olurken gelip baktılar
esmerrmm Cbusra93 ikisindende koyucam cunku elbise muayne icin rahat olabilir cikarmam gerekmez herseferinde diye dusunuyorum ama ekimde dogum olucagi icin hava soguk olursada dugmeli pijama takimini giyerim. 😊
momof3 Cbusra93 Ben iki doğumumda da pijamayla çok rahat ettim.Yatıp kalkarken üstüm açılmadı vs. (Biri nisan’da biri aralıkta oldu) Şimdi yine pijama koydum ama uzun kalma ihtimalim var o yüzden birde yedek pamuklu gecelik aldım 🙂
Saripapatyam1 Cbusra93 lohusa pijama-gecelik o kadar gereksiz kii.. Ben normal pijama alacağım lohusa takımımı birdaha nerde giycem 😄