Deletedmom15262 merhaba ankara Hrs Hastanesinde oldu opu ve transfer. Muayeneler prof de cem atabekoğlu muayenehanesinde, kanları da ankara tıpta verdim. Doktorum oranın doktoru olduğu için ücretsiz verdim kanları. Eşim kaan aydosta 3 ay tedavi gördü. Embriyoların 3.günde kalmasının ve bna tutunmamasının sebebi ondaki bir hücreden kaynaklıymış. İlaç ve beslenme düzeniyle düzeldi şükür. 9 yumurta toplandı benden 2si olgun çıktı. 2si de döllendi. 3.günde mi transfer olsun yoksa 5e götürelim mi dedi embriyolog da doktorım da. İlk defa bu kadar sağlıklı görünüyorlar dediler. İnisiyatif almadılar bu kez. Ben de riske girdim ve devam edelim nasibimizde varsa olur dedim. Çok şükür 5e gittiler. 1i transfer etti doktorum 1i dondurdu. Tutmazsa en azından 6. Kez iğnelere maruz kalmamam için 2 transfer etmedi. Diğer 3.günler hep çiftti. Çok şükür. Bugün kalp atışını duyarız umarım ☺️
İlk 3 tedavim Hrs, 4.tedavim Genart tüp bebek merkezi, 5.yine Hrsde oldu. Hrsdeki embriyolog hayat memat meselesi haline getirmiş bizi. Ben genartta tedavi görürken bile hep bilgileri almış doktorumdan. Herkes de biz de bir nefes aldık sonunda çok şükür. Umarım Allah tamamına erdirir ☺️
Ayrıca 3.gün 5.gün önemli değil. 2.gün embiyosu bile tutanlar oluyor. Nasipte varsa illaki buluyor. Bizim 3 günden dolayı tutmamazlık değil, bir hücredeki hasardan dolayıydı yani.