canserko Hiilaalll cok geçmiş olsun bizde 35-1 de aniden sezeryan olduk, 10 günlük ayrılık sonrası kavustuk :) sonu cok güzel tez zamanda kavusun ❤️
Zehrasrkmn Hiilaalll dün sezeryan doğum yaptım 37+3 haftalık doğdu oğlum çok şükür iyi ama sütüm hiç yok napacam bilmiyorum
Hiilaalll Zehrasrkmn sürekli su iç üzüm yiyerek kayısı suyu içerek çoğaltıyorum biraz biraz işe yarıyor olmuyor diye kendine takıntı yapma çekilir ozaman 😘
canserko Haticeerez agrılarım 3 günden sonra beni rahat bıraktı. 7. Günden itibaren aancısı bitti dikiş yerinin. 50 gün oldu dogum yapalı, suan iz bile yok ama bazen kaşınıyor :)