Muhmom next level’da muayeneye gidiyorsunuz öncesinde arayıp randevu alıyorsunuz tabi. Muayene olduktan sonra doktor tahliller isterse bir kağıda yazıyor. Kaşesini basıyor. O kaşeyle ankara tıbba gidip hiç beklemeden sıra almadan direkt özel sekreterlik var giriş katta, oraya gidiyorsunuz barkodunuzu alıyorsunuz ve tahlillerinizi verip ayrılıyorsunuz. Bir dahaki muayene tarihinizde hocam değerlendiriyor sonuçlarınızı. Bir de sekreteri whatsapptan atıyor size sonuçları e nabza düşse bile.
İlk olarak hayatımı borçlu olduğum, sonra da tüp bebek tedavimi özveriyle yapan ciddi, iş ahlakı olan, ve mesleki becerisi çok iyi bir hekim. Gereksiz konuşmaz. Size soru sorma fırsatı bile kalmaz tabiri caizse herşeyi anlatır. Ben 6+3üm. Yarın kalp atışı için gidicez inşallah duyarsak doğumum için de sadece ona güveniyorum ☺️