multefit seni o kadar iyi anliyorumki. Bende ilk hamileligimde sezeryan oldum ve senin gibi müdahale ediyorum kaderine gibi hissettim. 38+0′da alindi ama belkide 41′de gelmek istiyordu. Ama söyle birsey var, saglikli korkusuz piskolojisi saglam
bir anne en önemlisi. Eger böyle daha rahat olucaksan, en dogrusu budur. Icini rahat tut. Anne olmak böyle zor birsey ama gercekten.