nagehan3534 Arkadaş bebeğimi kasıklarımın üstünde çok hissediyorum hep orda oynuyor yaşayan varmı herhangi bir sıkıntı olurmu kasıklarım da olması bana hendişe veriyor
Alse35 nagehan3534 ben 30+6 oldum aynı durumu yaşıyorum bazen eli ayağı çıkacak gibi hissediyorum gıdıklama gibi oluyo ama sürekli lavaboya gitme ihtiyacı doğuruyor dr normal dedi sevdiği bişey ye ya da öksür dönsün dedi öyle yapıyorum 😇
greybrde nagehan3534 23. Haftamdan beri kasığımda 26+2 olduk çok nadir yukarıda. Hissediyorum genelde kasıkta özelliklede geceleri 25 de yıkarı çıkar denmişti bende form açmıştım ama demekki normal 😃
lentil nagehan3534 bende 25+4 teyim bebek makat pozisyonundaymş ondan dolayı doktor vajinan dışarı çıkacakmş gbi bile ağrı yaşayabilirsin dedi. Sizinkinn pozisyonu ne
nagehan3534 lentil Vallah kafası orda dedi bana doktorum sıkıntı yok ama dedi ayaklarında sağ tarafda dedi hep oralarda hissediyorum