Gamze-Mdn Merhaba hanımlar, Ankara ya gezmeye geldim burda misafirim 12+3 haftalık gebeyim.biraz rahatsızlandım muayne olmam gerekiyor bu civarda bildiğiniz iyi bi doktor var mı ??
Sedaaaa2 Gamze-Mdn benım doktoruma gidebilirsin aydınlıkevlerde özel akrapol hastanesi ayşe nihal hoca fevkalede bi doktor 🤗
Sedaaaa2 Gamze-Mdn rica ederim ararsanız bugunden alırsnz die düşünüyorum ebesi falan kendisi çok ilgili sıkılmadan sorularınızı cevaplar yazdıgı ilaçlara arkasına hep der guvendıgım ve kefil oldugum ilacı yazıyorum die içinizi rahatlatır gidince zaten anlarsnz 😊
Gamze-Mdn Sedaaaa2 şu ana kadar bir defa bayan kadın doğumcu ya gittim çok agrasif biriydi gözüm korkmuştu açıkçası 🙈
Sedaaaa2 Gamze-Mdn ay yok valla 60 yaşlarında ebede 40 vardır böle zaten bende ilk gidişimde tedirgindim ama bi ilgili herşeyi konusuyor paragöz de degil bana kan testlerini devlette ver sonuclarını getir dıyor o kadar içten bi doktor şimdi bende eşimi dogum paketi almaya ikna etmeye calısıyorum 😂öle korkutan bi doktor degil bazıları var ya hep olumsuz konusur hiç öle birisi degil