Ozgrrr Allah herseyden önce sağlık versin inşallah benim son bir yıl içinde 2 tane peşpese düşüğüm oldu bütün testleri yaptrdım. Eşimde birseye bakılmadı bi doktor erkek bebeklerinndüşüyor olabilir dedi. Sonra hamile kaldım ve kız. Gerçekten böyle olabilirmi diye aklımın bi ucunda çok üzülüyorum diğer kayıplarım için. Bu kızım hayırlısıyla bir doğsun inşallah. Bir prof eşinin spermindeki y kromozomu testi yaptır dedi. Bunu yaptırıcam gerçekten sorun varmı bilmek istiyorum tekrar bebek yapmasam bile .