Hanifekucuk yalniz kargo ucretini sipariş vermeden once ogrenmeye calisin. Ben 50 tlye ufacik besik alacaktim ama kargo 60 tl tutmus neyseki satici arayip haber verdi ben de almaktan vazgectim. Cunku sifir olanlari zaten 100 150 tl. Astari yuzunden pahaliya gelmesin😊