mihriban- Şehir hastanesinde dogum yapmayı düşünüyorum doktorum hüma da cahit gözüakça çok memnunum ama bende eşimde kısa süre önce işten çıkarıldı o yüzden dogumu şehir hastanesinde düşünüyorum
3bebekannesiii mihriban- ben 2. Doğumunda şehir hastanesine gittim aşırı memnun kaldım özelden bir farkı yok hatta daha iyi ilk doğumum özelde olduğu için kıyaslama yapabiliyorum şuan 23 haftalik olduk ilk günden beri şehir hastanesinde mehmet ak doktorum ve çok memnunum tavsiye ederim kesinlikle
tugcemre 3bebekannesiii bende 31 haftaligim artık mehmet aka gidicem alırlar dimi özele gidiyordum hep
mihriban- Ben normal istiyorum bakalım mehmet beye randevu buldugumda gideceğim inşallah normal yaparım