Eysaa aasenamerve benim bebeğim minik kalmış ya en son gittiğimde 27.haftada 880 gr 100 gram eksiği var demişti benimde çok moralim bozuldu 😔 bakalım pazartesi tekrar gidicem inşallah kg almıştır tosunum 🙏🏻
Missmanan aasenamerve ayy 🤗 nasıl bi tesadüf bu 😍daha yeni polenin Hatay’dan geldiğini söylemişiz eşiniz Hataylımı 😊
aasenamerve Eysaa bana da biraz minik gelmişti biraz araştırdım herkes süt muz ve kaşar peynir yiyin diyor yiyebilirseniz siz de tüketmeye çalışın bidahaki kontrolünüze kadar. Her bebek aynı kiloda olacak diye birşey de yok üzmeyin kendinizi 😊