swdysnakbrk https://resimyukle.io/r/O6MHqL6TjX 14 haftalık dün doktora gittim. Bağdaş kurmuş dedi . Tahmini olan varsa memnun olurum..
swdysnakbrk iki_tospik_annesii yaaaa 🥰gönlümden geçen bi oğlum var hayırlı evlat olsunlar tabi ilk öncelğimiz
iki_tospik_annesii swdysnakbrk tabikide cnm 😍❣️ Benimde bi oğlum war bi kızım olsun istiyorum 🙏 Çarşamba belli olucak 😂
melekylmzr Benimde bu sekildi bebeğim doktor kıza benziyor dedi bende biraz 17.haftayı bekliycem inşallah günlerimizi görürsek🌸
Hanife_ Bir_abla [url=https://www.hizliresim.com/g7k3vnx][img]https://i.hizliresim.com/g7k3vnx.jpg[/img][/url] Bna da bakar mısınız
ayseumuy swdysnakbrk benimde görüntü olarak birebir aynıydı kafa yönü vicut duruşu önce kız dediler sonra %100 erkek dedi 20 haftalık